SAKLI BAHCEME HOŞGELDİNİZ::

Bilirim; bu kırıklar onarılmaz bir daha... Ve ikimizde saramayız birbirimizi kanattığımız kadar, susarız. Daha ne çok acıyacak bundan sonra...

2 Ekim 2014 Perşembe

SEVMEK DEDİM...

Sevmek" dedim, "Yoluna olmek" dedi. "Yol" dedim, "Alip basini gitmek"

  • dedi. "Gitmek" dedim, Bir "Ahh" cekip, "Dostlardan ayrilmak" dedi. "Dost" dedim. Durdu, bana
  • bakti."Dost" diye mirildandi. "Yuregime nasil koysam bilemedigim" dedi. "Yurek" dedim, "Dunyalari
  • icine sigdiramadigim" dedi. "Dunya" dedim, "Hayatin bir yuzu" dedi. "Yuz" dedim. "Ardinda ne gizli
  • bilemedigim" dedi. "Giz" dedim, "Hep cozmeye calistigim" dedi. "Calismak" dedim, "Hep bitmeyecek
  • oyku" dedi. "Oyku" dedim, "Binlercesini icimde gizliyorum" dedi. "Gizlemek" dedim, Her seyin
  • bitmesi" dedi. "Sey" dedim, "Sevda" dedi. "Sevda" dedim, "Pesinden kostugum" dedi. "Kosmak"
  • dedim, "Hayat bir maraton" dedi. "Hayat" dedim, "Oyle kisa ki" dedi. "Niye kisa ki" dedim,
  • "Yasanacak cok sey var zaman yok" dedi. "Yasanmasi gereken ne var" dedim, "Ask" dedi. "Kac
  • kere" diye sordum, "Bin kere" dedi, "Milyon kere". "Neden bir kere degil" diye sordum, "Butun
  • asklarin toplami, en yuce ve tek ask" dedi. "Once ona varsan olmaz mi" diye sordum, "Keske olsa"
  • dedi,"Ama once yogrulmak gerek". "Aci cekmek mi?" dedim, "Evet, ask acisinda bogulmak" dedi.
  • "Yok olunca" dedim, "Iste gercek aski da o zaman yasamaya baslarsin" dedi. "Gercek ask" dedim,
  • "Buyuk o" dedi. Durdum. Durdum. Durdum ve sustum... "Neden sustun" diye sordu, "Yuregim titredi
  • sanki" dedim. "Neden" diye sordu, "Bilmiyorum" dedim, "Buyuk O!". "Evet" dedi, "Buyuk O!".
  • "Nerede?" diye sordum. "Her yerde" dedi. "Nasil?" diye sordum, "Yuregini ac" dedi. "Yuregimi
  • acmak?" dedim, "Bir tebessumle bak her seye" dedi. "Tebessum" dedim, "Her kapinin anahtari"
  • dedi. "Kapi" dedim, "Girmeden bilemezsin" dedi. "Ya korku?" dedim, "Bilinmeyenden korkar insan"
  • dedi. "Ben bilmiyorum" dedim, "Neyi?" diye sordu. "Ben'i" dedim, "Sen kimsin?" diye sordu. "Ben
  • kimim?" diye sordum, "Sevgiyle beslenensin" dedi. "Kimin sevgisiyle" dedim, "Buyuk O'nun" dedi.
  • Durdum. Durdum. Yine sustum. "Kimsin sen?" dedim, "SEN'im" dedi...
  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder