SAKLI BAHCEME HOŞGELDİNİZ::

Bilirim; bu kırıklar onarılmaz bir daha... Ve ikimizde saramayız birbirimizi kanattığımız kadar, susarız. Daha ne çok acıyacak bundan sonra...

5 Mayıs 2013 Pazar

uykunda sevmiştin haberin yoktu
bir kaçağı tanır gibi tanıdım seni
ancak
tanımadım kendimi

şarkılarda buldum seni yitirdim
yılgılarda buldum seni yitirdim
resimler bir türlü konuşmuyordu
fotoğraflar kaçıyordu ben yaklaştıkça
bir yalanı anlar gibi anladım seni
ancak
anlamadım kendimi
 

şarkılarda buldum seni yitirdim
yılgılarda buldum seni yitirdim
resimler bir türlü konuşmuyordu
fotoğraflar kaçıyordu ben yaklaştıkça
bir yalanı anlar gibi anladım seni
ancak
anlamadım kendimi

evin de mi yoktu senin sokağındamı
adresini silip silip yazıyorlardı
düşlerin türkçe miydi hotantoca mı
çincee mi arıyordun eskimoca mı
herkeste mi arıyordun ne arıyordun
neden öyle gülüp gülüp
yaşlanıyordun
bir yüzünü buluyordum öbür yüzün
yok
bir çizgini buluyordum öbür çizgin
yok
olgörüp gelmiyordu adın fırçama
düş müydün düşüncemi
anlamıyordum
uzattıkça ellerimi dağılıp gidiyordun
kendimden korkuyordum yoksa
yokmuydum

binlerce göz binlerce yüz binlerce
biçim
aradığım yerde yoktun sormadığım
yerde var
etimdeki acı sendin kanımdaki kuşku
sen
nere gitsem karşımdaydın ama sen
yoktun
sen sahi niçin yoktun

SEN
SAHİ
NİÇİN
YOKTUN?
Hasan Hüseyin Korkmazgil
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder