SAKLI BAHCEME HOŞGELDİNİZ::

Bilirim; bu kırıklar onarılmaz bir daha... Ve ikimizde saramayız birbirimizi kanattığımız kadar, susarız. Daha ne çok acıyacak bundan sonra...

15 Mayıs 2013 Çarşamba

Hayal...




Yalnızca bir ekranda beliren
yazılardan ve hayallerden ibaretti
ilişkimiz.
Bu ekranda çok yakındık.
Gerçek hayatta ise ilişkimizin ne
olduğu belli değildi. Bu ekranın
dışındaki hayatında bana anlatmadığı
neler olduğunu bilmiyordum. Benden
birçok şeyi sakladığının farkındaydım.

Beni de gerçek hayatındaki
insanlardan saklıyordu.

Bir hayalettim onun için.
Geceleyin bir ekranın parlak
yüzeyinde beliren yazılardım.
Harflerden başka bir şey değildik
birbirimiz için.

Şimdi ikimiz de gerçek hayatın, o
harfler kadar etkileyici ve güzel
olmamasından çekiniyorduk.

Tek tek
harflerden oluşturduğumuz bir hayat
vardı ve o hayatın, gerçek denen
hayatla çarpıştığında parçalanacağından korkuyorduk.

İçten içe sadece bu
ekranda kalmayı bile istiyorduk belki.

Ama ikimiz de merak ediyorduk...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder