SAKLI BAHCEME HOŞGELDİNİZ::

Bilirim; bu kırıklar onarılmaz bir daha... Ve ikimizde saramayız birbirimizi kanattığımız kadar, susarız. Daha ne çok acıyacak bundan sonra...

3 Mayıs 2013 Cuma

suskunum sana..

Hangi şiire başlasam
suskunum sana
Dağ göğsünde bir kaya diliyle
suskun
Güneşte kavrulan bir kum tanesi
Çatlayan dudaklarım oluyor
her gece
Yağmura suskun yaşamaya suskun
Haykırabilsem
Belki
bir nehir
köpürebilir sesimde
Silinebilir
kuraklığın bütün izleri
Upuzun çöller vadileşebilir içimde Hangi güzelliği özlesem
suskunum sana
Yürek boşluğunda
bir of kadar suskunÖzlüyorum seni masmavi
Koşuyorum sana bembeyaz
Ve

kahroluyorum bir anda
kapkara
Ah oluyorum
Of oluyorum
Ve susuyorum
Oysa haykırabilsem
Işık yumağı bir pınar olur
soluğum Hangi türküye uzansam
suskunum sana
Ağıt ağıt,
özlem özlem
suskun .Tut ki vurulmuşum
Aşktan ve kandan
bir damla olmuşum
Bir saçlarının rüzgarına
Bir de ağzının kıyılarına
konmuşum .Hangi dalga silebilir beni senden
Hangi kasırga koparabilir
Ben saç tellerinde
bir ezgi olmuşum
Coşkuların her şahlanışında
Sana deprem deprem susmuşum
Ve
sana susmaktan inan ki
yorulmuşum .Yeter olsun
gözlerinde ışık fırtınası
Sözlerinde baskı yasası yeter
Hangi kavgayı özlesem
suskunum sana
Zafer sabahlarında
gece kadar
Bayram sabahlarında
yas kadar
suskunBöyle güzelliklere de
Böyle suskunluklara da
lanet olsun
Al bu suskunluğumu
al artık
Al ki
Bütün gürültüler
kahrolsun..!
Adnan YÜCEL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder