SAKLI BAHCEME HOŞGELDİNİZ::

Bilirim; bu kırıklar onarılmaz bir daha... Ve ikimizde saramayız birbirimizi kanattığımız kadar, susarız. Daha ne çok acıyacak bundan sonra...

5 Haziran 2013 Çarşamba

Belki bir gün bir yerde???







 
Belki bir gün bir yerde,
Karşılaşırız seninle
Belki bir gün bir yerde,
Buluşur ellerim ellerinle

Belki bir gün bir yerde,
Görmek istersen beni
Bil ki, her an her yerde,
Beklemekteyim seni
Bil ki, her an her yerde,
Aramaktayım seni

Belki bir gün bir yerde,
Duyarsan ağlamaklı bir ses,
Hissedersen zar zor alınan bir nefes
Bil ki benimdir, o ses, o nefes

Belki bir gün bir yerde,
Gezinmek istersen mazide
Bir bulut belirirse gözlerinde
Unutma, hatırla beni de

Belki bir gün bir yerde,
Bir sarhoş narası duyarsan eğer,
Acı bir sigara dumanı görürsen
Bil ki yakınlardayım

Belki bir gün bir yerde,
Nerden geldiğini bilmediğin bir ses,
Sana seni seviyorum derse eğer,
Bil ki o benimdir

Belki bir gün bir yerde,
Duyarsan bu şiiri söylenir de
Bilir misin sana yazdığımı,
Hisseder misin yaşadıklarımı

Belki bir gün bir yerde,
Anlarsın beni, seversin de
Ama bilmem, o gün ben o yerde olur muyum,
Yoksam eğer,
Bil ki yerim cehennemde
Yani sensiz hep olduğum yerde

Belki bir gün bir yerde,
İçimde olan küçücük umutta gider de
Seni tamamen kaybettiğimi anlarsam,
Bil ki tövbe etmişimdir,
Aşka, sevgiye

Belki bir gün bir yerde,
Eğer göz göze gelir de
Konuşmazsan benimle
Bil ki ben her şeyden geçtim,
Ne olursa olsun konuşurum seninle

Belki bir gün bir yerde,
Derman bulunursa her derde
Bil ki ben oradayım,
Seni beklemekte

Belki bir gün bir yerde,
Evlenirsen birini sever de
Bil ki, nedendir bilmem
Bir umudum olur hala içimde
Delilik mi dersin, aptallık mı
Ne dersen de

Belki bir gün bir yerde,
Biri aşkı tarif ederde,
Anmazsa adımızı her kelimede,
Bil ki yazdığım bütün şiirleri yakmışımdır

Belki bir gün bir yerde,
Görürsem seni çocuklar elinde,
Eşin diğer elinde
Bil ki ağlamaktayım içten içe

Belki bir gün bir yerde,
Tanımazsan beni görürsün de
Kırılmam,
Tanımıyorum kendimi ben de
Zaman çok şeyi götürdü
Ama sen,
Saklısın hala bende

Belki bir gün bir yerde,
Bir sela verilir de
Duyarsan adımı ölmüş diye
Sakın inanma
Sensiz ben,
Yaşamıyordum ki zaten

Belki bir gün bir yerde,
Okulda, sokakta, parkta
Ya da bir çay bahçesinde
Ya da herhangi bir yerde
En yakın zamanda,
Karşılaşmak ümidiyle
Hoşçakal...


Murat Şahan
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder