SAKLI BAHCEME HOŞGELDİNİZ::

Bilirim; bu kırıklar onarılmaz bir daha... Ve ikimizde saramayız birbirimizi kanattığımız kadar, susarız. Daha ne çok acıyacak bundan sonra...

29 Haziran 2013 Cumartesi

Hayal ettim seni yine tüm hasretimle..

Hayal ettim seni yine tüm hasretimle, hasretinle boğuşur buldum kendimi, hayır olmuyor  dindiremiyorum derinden gelen acılarımı, acılarımın sebebini biliyorum ama susturamıyorum, içimden sökemiyorum...

Düşümde sen vardın gene, uykusuz gecelerle dost oldum zaten, seni göreceğim diye uyutmuyorlar beni, zoraki uyudum belki yanımdaymışsın gibi tekrar yaşarım seni diye, hasret pınarlarını bir nebze kurutabilirim diye, olmadı sadece hasretinin yakıcı kokusunu duydum beynimde.

Her saniyemi senle doldurduğumdan beri, kimseye yer kalmadı bende, içimde, anımda, zamanımda, dostumda sen oldun, sevdiğimde, vazgeçemediğimde...unutamadiğimde..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder