SAKLI BAHCEME HOŞGELDİNİZ::

Bilirim; bu kırıklar onarılmaz bir daha... Ve ikimizde saramayız birbirimizi kanattığımız kadar, susarız. Daha ne çok acıyacak bundan sonra...

1 Temmuz 2013 Pazartesi

Şu an yanimda olsaydin ama yoksunki ?

Şu an yanimda olsaydin ama yoksunki..
cok uzaklardasin..
Belkide ben gece yarisini dakikalar gecmişken
Şuan sana yazarken
sen kim bilir derin uykularda ne rüyalar görüyorsundur..
Benide görüyormusun o rüyalarinda hic?
Rüyalarinda görüpte uyandiginda keşke rüya degilde gercek olsaydi diyormusun?
Sende beni benim seni özledigim kadar özlüyormusun?
Sensizligi düşünmek dahi beni kahrediyor .acitiyor icimi..
ve biliyormusun sensizlik ölmek gibi..
her nefeste tekrar tekrar ölmek gibi..

Bu gece yine özlemlerime sarildim
ve suskunluguna agliyorum..
Olurda bu gece ölürsem
Keşke.. keşke şuan yanimda olsaydin..
Simsiki sarilip beni hic birakmayacagini söyleseydin..
O kadar ihtiyacim varki sana..
Biliyorum seninde bana cok ihtiyacin var.. Ne olur susma..
Ne olur uzaklaşma benden..
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder