SAKLI BAHCEME HOŞGELDİNİZ::

Bilirim; bu kırıklar onarılmaz bir daha... Ve ikimizde saramayız birbirimizi kanattığımız kadar, susarız. Daha ne çok acıyacak bundan sonra...

17 Haziran 2013 Pazartesi

Acım mı??Geçmedi.....Alıştım Sadece

İnsanlar geçmişlerine en büyük ihaneti unutarak yapar .Benim geçmeyen geçmişim hep şimdide duruyor .Anılar zorlaştırmak için verilmiş cezalar sevgilim. Ben bu cezaya gülümsüyorum .Senin bıraktığın hiçbir şey ardımda kalmadı benim.İnsana en uzak dşen şey ,bilerek geride bıraktıklarıdır çünkü....Kalbimdeki yerine hiç ihanet etmedim.Gidişin hiç bitmedi bende .Kaybedecek de olsam bir yolum vardı sende .Ve hayat o kadar kuralsızdır ki bazen ,oyunu kuralına göre oynamak bile kazandırmaz insana .Seni kaybedeceğimi bile bile oynadım bu oyunu .Utanmaktan utanmadan....
Acım mı??

Geçmedi.....Alıştım Sadece

Beni mutlu edecek yalanlar söylemeyi öğrendim sensizlikte. Küçük mutluluklara büyüteçle bakmayı bildim.Sustum öylece.Konuşmadım sensizlikle. Gidişini haklı gösterecek uyduruk bahaneler buldum kendime .Sustum öylece ....Kimse benim kadar sessiz susmadı.Zaten o eski tadı da kalmadı susmaların ;kime sorsam konuşuyor şimdi O kadar sustum ki sensizliğe ,sesizliğimde boğuldum her gece. Çok düşündüm seni düşünmemeyi (Düşünmekle olmuyormuş seni düşünmemek).Keşke bana beni naıl unuttuğunu öğretseydin,belki bende sana uyardım.Anlamadığım tek şey ;bende duran zaman sende nasıl geçiyor

Acım mı??


Geçmedi ..........Alıştım Sadece

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder