SAKLI BAHCEME HOŞGELDİNİZ::

Bilirim; bu kırıklar onarılmaz bir daha... Ve ikimizde saramayız birbirimizi kanattığımız kadar, susarız. Daha ne çok acıyacak bundan sonra...

17 Haziran 2013 Pazartesi

Kendi Yüreğimin Karanlığında Kaybolmaya Gidiyorum


Bu gece yine sen olup aktın gözlerimden
Kırılmadım hoyratça yanağımdan süzülmene
Hıncını yanaklarıma vurmana aldırmadım
Bir cinnet gibi işledin içime
Senin damlaların yıpratmıyor artık ruhumu
Ben içime küsmüşken
Kendi bedemin sığmıyorken ruhuma
Sen dinmeyen bir fırtına ol ne fayda
Üşütmüyorsun artık beni
Zamanımın ibresi isyana 5 var
Bu sana son yazışım
Kalemimin her vuruşu hançer olup saplansın kalbine
Kalbimde sayısız cam kırığı
Beynimde kuytu bir zindan karanlığı
Kırılmışım
Dökülmüşüm
Kime ne !.....
Rahat bırak beni
Kendi yüreğimin karanlığında kaybolmaya gidiyorum




Geri dönmemecesine,
Ardıma Bakmamacasına,
Hıncımı alamadan hayattan ,
Gidiyorum!....

Bu kentte huzur bulamıyorsam,
Sevdiğim gözde ışık yakamıyorsam,
Anılarımın alnından çakamıyorsam,
Gidiyorum!...
Günahlarımla
Sevaplarımla
Aldım başımı
Gidiyorum!...












Fasl-ı Mavi




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder